Älskade häst, du är bara bäst! <3

Heeej!

Har haft strul med blogg.se igen.... Aja nu fungerar det igen! lycklig chey!
idag ska jag till stallet till Gunnar och sedan är det avslutning med ridningen. Sad! Ska ha Gunnar tre gånger nästa vecka och så är jag troligen där lite mer. Tänkte iaf ta med mig kameran då. Inte idag.

Någon kanske vill veta hur det gick i tisdag och jag ska säga er att det gick svinbra! Han kan göra sådana bautamegasprång om man har dålig fart, hehe, men jag dunsade inte ner i sadeln och jag hade ganska bra fart. Det var bäst fart i slutet när jag gjorde om en väg på sju galoppsprång.


älskade häst, du är bara bäst! <3

// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? (Går att ändra)

E-postadress: (Bara vi kan se den!)

URL/Bloggadress: (Vi tittar gärna förbi!)

Kommentera här nedan!:

Trackback
RSS 2.0